Twitter

Vilken sjal?

Som jag skrev tidigare så köpte jag ju 2 sjalar idag, men nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag tycker passar bäst till en outfit.

Snabbredigerade ihop allt till en bild så man ska kunna se alla samtidigt och slippa klicka upp en i taget.
De två första från vänster är de jag köpte idag och de två andra har jag haft ganska länge. Sista bilden blev lite suddig men jag orkade inte fota om den.



Så vad tycker du? Vilken sjal passar bäst till outfiten och varför?

Nu ska jag gå och duscha, sedan måste jag plugga engelska, vettetusan hur jag ska hinna alltså! Jag hade helt glömt bort båda sakerna och engelskan påminde Sara mig om just :S Men kommer att kolla om jag fått någon kommentar innan jag går och lägger mig, kommer troligen ha outfiten eller delar av den imorgon :)

Trackback