Twitter

11 Januari - 08

Hej!

Har inte hänt så mycket förutom att skolan har börjat i veckan. Känns ganska jobbigt och jag känner mig redan skoltrött, inte bra. Slutar tidigt på Fredagar och har bara två lektiner, men de är ju så långa att man tappar koncentrationen nästan direkt och bara vill lägga sig ned och sova på golvet. Första lektionen är textkommunikation som är 150 minuter lång, sedan lunch och efter det Samhällskunskap i 75 minuter.

Efter skolan gick jag med E på stan i typ 5 timmar, vi åt även där. Handlade inte så mycket på stan, ett enkelt linne, en chokladkaka och en parfym blev det. Men nu har jag fått problem ang. parfymen. Köpte en likadan parfym i tisdags men då jag hittade en likadan idag fast i en annan butik där det ingick duschgel och bodylotion + att det var 25% rabatt på den. Den blev alltså billigare samt att jag fick mer för pengarna. Men nu verkar det som att jag inte kan lämna tillbaka parfymen jag köpte i tisdags eftersom att den är oplomberad :S

Ajja, det är väl värt ett försök iallafall. Ska nog ner till stan och göra det imorgon så får vi se hur det går.

Förresten, håller på att byta layout på bloggen nu, har hunnit byta header och bakgrund, men har inte riktigt betsämt mig för hur jag ska göra med resten. Något tips?

Ska sova nu, Godnatt :)

emelie

jag tycker då att din layout är jättefin :)

2008-01-12 @ 10:12:20
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
emelie

haha ingen aning. klickade mig väl fram antar jag :)

2008-01-12 @ 11:12:28
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
becca

jag tycker att den redan är fiin! :)

2008-01-12 @ 11:13:21
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback