Twitter

15 Januari

Helu!

Är fortfarande sjuk men mår mycket bättre idag än igår, huvudvärken är borta och det är bättre i halsen :D Trodde det skulle bli sämre igen idag vid lunchen, blev alldeles varm och kände mig helt utmattad utan anledningS
Nu har det gått ett bra tag av den långa lunchrasten jag och en kompis fick då vi slutade tidigare från ljudet. På ljudet testade vi blandannat mixerbordet och att kommunicera med varandra genom att en satt i studion där programledarna ska sitta och den andra satt i andra rummet vid mixerbordet. Sedan hjälpte jag en klasskompis när hon skulle ut och intervjua. Vi kunde helt enkelt inte göra så mycket mer eftersom programledarna inte var redo att testsända idag. Nästa tisdag ska vi alltså både testsända och sända på riktigt, hoppas det går bra :)

anniepannie

hejhopp (:

snokade runt lite och såg att du var på att fixa till stina-lees blogg. och tanken slog mej att du kanske offrar dej att hjälpa en lite mindre famous flickstackare?har redan idéer och vet ganska bra hur jag vill ha det och har bilder och sådär, det är själva trixet med att sätta ihop det som inte rullar på så bra.

what do you think about it?

/a

2008-01-15 @ 19:32:25
URL: http://anniemellstrom.blogg.se
Anonym

Villken fin blogg :)

2008-01-19 @ 10:53:36
URL: http://louiiiiize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback