Twitter

16 Januari

Sho!

Mår ungefär likadant som igår förutom att jag har varit tät i näsan idag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om dagen, det känns tråkigt att skriva om vad man gjort på skolan så det skippar jag. Däremot kan jag berätta att imorgon har vi prov i Svenska, vi ska skriva en utredning. Vi har fått lära oss vad det är nu på 4 svenskalektioner, fast det blir 3 för mig då. Vi kommer att få två teman som har med miljön att göra sedan ska vi skriva en utredning. Det svåra är att vi får inte ha med egna åsikter vilket kommer bli lite knepigt eftersom vi inte får tid att söka fakta om ämnet, så det är bara att hitta på:P Funderar på vad som är lättast, att antingen skriva om förlopp, följder och orsaker eller skriva en med fördelar och nackdelar. Vad tror ni?

Snart är det mat, flygande jacob blir det :) Haha, undrar vem som kom på det namnet och vad det har för koppling till maten :P

Elin [ n e v n a r i e n ]

haha... coolt, ja just en sån ;) Lustigt att han som intervjuade mig hetta Martin då ;)

2008-01-16 @ 18:09:09
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Challe

Åh! Jag vill också ha den maten. Hälsa pappa att det ska lagas nästa gång jag är hemma!! =) kommer förresten v.8 =)

2008-01-16 @ 21:53:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/20608

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback