Twitter

19 Januari

Godmorgon!

Vaknade av mig sjäv vid 9 tiden, otroligt! På helgerna brukar jag aldrig vakna av mig själv, och om jag gör det, brukar jag bara somna om:P Mår ungefär som igår förutom att det känns som om jag har mkt mer slem i halsen:S Usch. Mamma föreslog att jag skulle ta hostmedicin, men av tidigare erfarenheter har det endå aldrig hjälpt så jag tror jag skippar det och håller mig till honungsvatten istället :)

Igår skrev jag en att göra lista på bloggen och sedan strök jag över de saker jag gjort eftersom. I början gick det bra trots att jag tog de enklaste sakerna först. Men senare dagen och kvällen var jag upptagen med att göra om en header till Ellinor vilket inte var världens enklaste då allt redan satt ihop vilket medförde en massa problem i ändringarna, men det blev bra tillslut och hon är jättenöjd :D Det där med att testa kombinera de olika headrarna var ett eget val jag gjorde, fick en idé om hur det skulle kunna se ut och blev så sugen på att testa om jag kunde få det så:P Det blev inte exakt som jag hade tänkt eftersom jag fick tänka lite på hur hon ville ha det också.

Jag kanske borde ta tag i min att göra lista idag istället då? Här ska man inte komma undan så lätt inte, gör jag inte allt idag kommer resten imorgon :)

- Läsa ur en bok på engelska
- Redigera klart bilderna
- Skriva klart presentationen
- Dammsuga mitt rum + badrummet
- Städa buren
- Läsa ur teoriboken
- Skriva en artikel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback