Twitter

22 Januari

Hej:)

Är på skolan nu. Sändningen gick jättebra förutom ett litet småfel som hände. Det råkade komma med någon sekund av en låt som skulle spelas senare, och eftersom artisten börjar sjunga direkt i den låten märktes det tydligt.  Man måste vara skitsabb när man ska stoppa låtarna i slutet för att mediaspelaren börjar på nästa låt/inslag direkt efter. Börjar snart igen och då har vi engelska :( Tycker det är så tråkigt. Därefterär det svenska och då ska jag skriva ett prov jag missade förra veckan då jag var hemma. Är inte peppad :S

E skickade ett e-mail till marknadschefen på RixFM tidigare på den här rasten , vi tänkte nämligen höra om praktikplats där :D  Vi visste inte vem vi skulle kontakta men blev det fel får väl han skriva vem vi kan vända oss till istället. Hade varit jättekul att kunna vara nästan 2 veckor i Stockholm då man är där så sällan :D Först några dagar på sportlovet och sedan på praktikveckan om vi nu hittar något ställe att praktisera på där ifall det inte går på RixFM :P 

Nä, nu ska vi gå och hämta böck... nej fan! Kom på att jag fortfarande har engelskaböckerna hemma, glömde ta de igår med -.- Aja, får väl dela med en kompis igen ^^



EDIT: Vi hade bara svenska i 20 minuter för att alla lärarna skulle någonstans så jag slapp provet idag :P Kommer göra det på torsdagslektionen istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback