Twitter

27 Januari

Godmorgon, eller man kanske ska säga goddag?

Solen skiner utanför fönstret och snön glittrar. Det är sånna här dagar man verkligen önskar att man hade en systemkamera, riktigt fotarväder som jag brukar säga :P Dock så är det 10 minus ute vilket inte är lika kul :/
Mamma har också slarvat bort min kompaktkamera, annars hade jag kunnat testa fota med den. När det är riktigt bra ljus kan den faktsikt ta riktigt fina bilder även om det inte alls blir samma kvalité och känsla.

Idag har jag inte planerat något speciellt förutom att jag ska se på Lövångersrevyn ikväll. Nu ska jag iallafall kolla på headern och se vad jag tycker om den idag när mina ögon fått vila :P

Vad ska ni göra idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback