Twitter

31 Januari

Wiiiiie! Imorgon är jag LEDIG :D Jag och två andra klasskompisar pratade med lärarna som vi ska ha imorgon. Vi fick redan förra veckan veta att vi kunde ta ledigt för textkommunikationen om vi inte skulle intevjua på skolan.
Samhällsläraren skulle bara ha repetition inför provet som vi har nästa fredag så det gick bra om vi läste hemma istället :D Dock så ska jag intervjua och sedan försöka hinna skriva klart repotaget imorgon så jag får det gjort, sedan blir det väl att läsa lite samhälls också, men det är endå kinga att slippa åka till skolan!

Nu har vi snart foto och jag och Sara ska fortsätta jobba på fotopärmen, vi är igentligen emot det för att vi gjorde en sån i ettan och tycker därför det är onödigt att göra samma sak igen :/ Vi vill ju fota! Det var ju därför vi valde den kursen, för att kunna göra det vi tycker är roligt :)

Magen kurrar, tror jag måste köpa mig något i caféet för att orka med hela lektionen som är på 2 timmar :I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback