Twitter

Funderingar

Jag funderade lite tidigare idag om jag ska skriva en att göra lista här på bloggen för varje vecka. Jag är så dålig på att ta tag i saker, skjuter alltid upp, sedan blir det också lätt att man glömmer bort saker man ska göra.

Vad tror ni om det? :)

Nu blir jag också nyfiken på vilka som läser min blogg, har inte speciellt många besökare men det vore kul om jag fick veta vilka ni var och om det är första gången ni besöker den eller om ni brukar besöka den ofta?
Sedan är jag också nyfiken att höra med er som besökt den fler än en gång vad som fick er att besöka den igen?

Själv måste jag erkänna att jag tycker min blogg är tråkig, säkert för att jag har knappt några bilder och skriver mest bara om vad jag gjort under dagen. Men det lär bli förändring då jag köpt mig en systemkamera, då kommer bloggen svämma över av bilder:P Haha, nja kanske inte riktigt, men det kommer bli förändrig iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback