Twitter

Video och bullar...

Jag kanske kommer att lägga in en till video om en stund som jag igentligen skulle lagt in i förrgår, det är en "hemmagjord en". Vet inte om jag ska ta den då jag är med och pratar i början eller bara på Louie (min fågel). Vad tycker ni?

Åt nyss den sista bullen av mammas bullar :( De är nog något av de godaste jag vet och eftersom hon bakar dem så sällan får man passa på att njuta extra av dem när de finns :I De är inte som alla andra bullar, utan de är som en blandning mellan wiernerbröd och bulle. Det är nästan så att jag skulle vilja testa mig på att baka dem själv men  det tar värligt lång tid och jag är usel på att handskas med degar :P Antingen blir det för mycket eller för lite mjöl:P

312226-129


Saara

Är du inloggad på MSN?

2008-01-19 @ 15:32:25
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback