Twitter

Hemma!

Blev en lång dag på stan. Vill inte ens nämna hur mycket pengar jag brände idag. Kanske lite oväntat så var det dyraste inte kläderna, utan en dagkräm jag köpte på aquaspa. Nu har jag bestämt mig för att fortsätta med de dyra produkterna för att se om det blir någon skillnad på huden. Det tar ju ett tag för huden att ställa om sig, 2 månader kan det ta.

I klädväg hittade jag en lång tröja och en ganska kort kofta med trekvartsärmar på rean. Sedan en t-shirt från H&M. Alla sakerna är gråa, fast alla är inte helt gråa utan har motiv i annan färg. Kan visa kläderna sen om ni vill?


Blev en pizza också som jag tog med mig hem. Hade inte ätit annat än frukost så jag kände att jag inte ville ställa mig och laga mat då jag kom hem.


Vad har ni gjort idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback