Twitter

Regning måndag

Ledsen att det blir så dålig uppdatering här. Har varit det i en vecka nu. När jag är ute och fotgraferar och får till någon bra bild tänker jag "det här ska jag lägga upp på bloggen när jag kommer hem", men av någon anledning blir det aldrig så. Jag har fortfarande bilder från t ex. midsommar jag aldrig visat, men nu har jag ju bilderna från igår vilket känns mer aktuellt. Batteriet är på laddning just nu, inte så konstigt :-)

På tal om annat så kanske jag borde sätta ingång med städningen av mitt rum nu. Jag är som sagt expert på att skjuta upp saker ;)

malincatrin

Du är inte ensam, jag skjuter upp saker och ting rätt bra jag med. Och de där med bilder soom aldrig blir av att man publicerar. Tala inte om det.

2008-07-21 @ 19:56:57
URL: http://malincatrin.blogg.se/
Linnea

saknar dina bilder :( <3

2008-07-21 @ 21:46:16
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback