Twitter

Tjolahopp!

Det blev att vi sov över i stugan och det gick rätt så bra trots min stora rädsla för spindlar (som det finns gott om där). Vaknade några gånger under natten men fick ändå sova minst 7 timmar så jag är nöjd :) Vädret var underbart igår och likaså idag :) Det har blivit ganska mycket fotande, dock mest flummbilder ute vid vattnet :P

Nu ska jag snart in till stan för att möta upp Elin igen! Hon började jobba tolv så vi fick fara lite tidigare från stugan, men hon skulle bara jobba två timmar idag :)

Hoppas ni haft det lika bra som jag! Vi hörs senare!


Det är först nu sommaren är här på riktigt, i alla fall om jag får bestämma :) (Bilden togs igår med fjärrutlösaren)

Linnea

haha söt :)

2008-07-26 @ 13:52:37
URL: http://linneaspersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback