Twitter

Update från bastun.

Haha. Nej, jag uppdaterar inte från bastun men det är så himla varmt mitt rum som oturligt nog ligger på solsidan om morgnarna! Vaknar ofta av värmen. I badrummet mittemot mitt rum är det däremot svalt och skönt. Hursomhellst kanske jag ska åka ut till stugan idag, men är inte helt säker än. En sak är iaf säker. Det blir inget datorsittande nu på dagen utan det får bli ikväll. Det innebär också att jag kanske inte kommer hinna med alla uppdateringar från gårdagen idag så vissa kanske kommer först imorgon.

Nä, nu ska jag klä på mig svala kläder och ta mg en funderare över hur jag ska göra idag.
Tjing!





Jossi

Gillar bilden!

2008-07-31 @ 19:22:38
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback