Twitter

Hej!

Kände mig lite bättre igår när jag och en kompis moppade ut till mormors stuga och var där under hela dagen. Det fick mig att tänka lite andra tankar. För stunden i alla fall.

Gårdagen började med att jag tog mig upp klockan halv nio, utan någon väckarklocka som ringde! Helt otroligt men så sant :) Min kompis kom upp till mig vid tio och vi gjorde en hallonpaj (bild kommer senare). Vi tog oss iväg strax efter tolv så vi var i stugan ganska tidigt, de andra hade inte kommit än (de var nog och hämtade min kusin och hans kompis som också skulle hälsa på).

Under dagen blev det en hel del fotande för min del. Fotade min kompis både på land och i vatten, vass, blommor, sand m.m. Var förresten supersmart när jag skulle fota sand. Jag hade ritat i sanden med handen och glömde såklart bort att borsta av sanden så kameran hann få sand på sig. Dessutom var det en sån där finkorning sand:/ Som tur var hamnade det mesta på greppet men lite sandkorn fastnade i springan av någon knapp och så. Hoppas det inte kom in något i själva huset, för annars borde det väl vara lungt? Bilder kommer sen!

Idag gav jag och min kompis varandra ett löfte. Vi har nämligen bestämt att vi ska åka utomlands på jullovet. Var vet vi inte än, ska också höra med en till kompis som verkade sugen på att hänga med. Gud så spännande det kommer bli! Men samtidigt kommer det kännas konstigt att inte fira julafton med släkten här hemma i Sverige som det varit varje år. Äh, det blir nog bra! Jag längtar redan :D

Om jag orkar kanske jag ska ladda över bilderna nu och snabbt kolla igenom dem. Annars får det bli imorgon då jag även planerat ett nytt bildhagel ;)

Solli

fin header!

ha en skön helg!

2008-07-05 @ 01:11:05
URL: http://metrobloggen.se/solli
Linnea

mysigt det låter. ser framemot bilder. :) hoppas kameran överlevde! <3

2008-07-05 @ 11:09:17
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback