Twitter

Sara utan blogg...

Halloj!

Känner att det är dags för en kort uppdatering nu efter att bloggen har stått stilla några dagar. Har helt enkelt varken haft någon ork eller lust att blogga. Däremot har jag fortsatt följa andras bloggar lika flitigt som vanligt. Tydligen tycker jag det är roligare. Men det kanske är tänkt så? Sara utan blogg... hemska tanke!

Ikväll när jag och en kompis gick ut på en ovanligt lång promenad fick vi se något mycket ovanligt i våra ögon, nämligen två ugglor!  Konstigt nog lät de inte alls som uggor ska låta, utan de pep!  Innan vi fick syn på ugglorna hörde vi något som pep/skrek och först trodde jag det var någon fågelunge som lät väldigt högt, men när vi hade följt ljudet in i skogen fick vi syn på ugglorna. Jag trodde först inte det var de som lät men tillslut fick jag det bevisat för mig. Skumt :S

Nä, nu ska jag snart sova! Har lovat Elin att vi ska höras innan lunch imorgon så det är nog bäst att jag kommer mig upp i tid!

Tjing!

Natalie

Jag tycker att du ska fortsätta blogga! :)



svar: Jaså hihi :) Jag har ganska tur att kunna ha kläder både från barn och vuxen :)

2008-07-30 @ 07:51:49
URL: http://naataali.blogg.se/
Jossi

Haha, läskigt det där med ugglorna men dom ville kanske visa upp sej lite ;D

2008-07-30 @ 08:09:05
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Natalie

Den i Bureå, vet du vilken jag menar? :)

2008-07-30 @ 15:36:43
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback