Twitter

Ang. hjälp med headern

Det var några som undrade om jag ville hjälpa dem med deras header också så jag tänkte skriva till alla som unddrade/undrar i det här inlägget. Mycket smidigare så slipper jag svara samma svar till varje person som frågar.

Som ni vet tog det några timmar innan jag var klar med Ellinors header. Den ser väldigt enkel ut och lätt att göra men eftersom det blev så många ändringar på vägen tog det den där extra tiden (från början hade jag beräknat att det bara skulle ta någon timma). Om det då skulle bli samma sak när jag hjälper er skulle jag inte få mycket till fritid. Igårkväll skippade jag både att lägga in och redigera mina bilder + teoriplugg (jag ska göra teoriprovet den 25:e juni, samma dag som jag fyller 18). Därför får jag göra de sakerna idag istället + plugga dubbelt så länge.

Visst skulle jag kunna hjälpa någon då och då, men det känns taskigt mot alla andra som frågar men inte får hjälp. Därför tackar jag nej till alla förfrågningar för tillfället (det kan ju bli så att jag ändrar mig senare). Istället skulle jag kunna tänka mig att göra utlottningsdesigner ibland, vad tror ni om det?




Sara

Haha, jag heter också Sara ock jag fyller också år den 25 juni! :D

2008-06-08 @ 16:03:07
URL: http://fashionnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback