Twitter

Ang. imorgon!

Det ska bli fint fotarväder imorgon och jag är nog mer oroad över att det ska bli för varmt än för kallt. När solen väl är framme blir det fort varmt. Men om det blir som det visar på SMHI ska jag inte klaga :)

image290
Källa: SMHI.

För er som inte orkade läsa/inte läst den långa texten jag skrev tidigare idag kan jag säga att jag och Sara ska åka till ett ställe där vi ska fota i ett antal timmar imorgon :) Kommer bli svinkul! Kika in imorgonkväll för då lär bloggen bli bombad med bilder!

En mindre rolig grej är att vi måste vara på skolan en halvtimma imorgon för att få info om projektarbetet man ska göra i 3an. Känns lite onödigt att fara dit för att vara där en sån kort stund, men eftersom det är en viktig info vill man inte missa den.

Nu ska jag sova! Godnatt!

S a r a

Men haha, jag ska ju hämta dig :-) Kommer snart, eller öhm, ett tag kvar :D haha!

2008-06-03 @ 09:31:10
URL: http://saaramarklund.blogg.se
J u l i a A m a n d a

TAck, kul att du gillar den!

Så härligt med bra väder, här blåser det mycket idag. Näst intill storm.

2008-06-03 @ 13:13:16
URL: http://juliaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback