Twitter

Måndag

Känns som jag har fullt upp nu i veckan (om man ser på hur det brukar vara i vanligta fall) vilket innebär att inlägg jag fortafarande inte skrivit/skriver i veckan kommer bli försenade.

Idag: Körlektion 10.55 och stan en liten stund efterråt för att hitta något fint till på onsdag/fredag. Teoriplugg stora delar av eftermiddagen och kvällen.
Tisdag: Inget inplanerat föruom att plugga och städa klart rummet (om jag inte gjort det på måndagen).
Onsdag: Teoriprov mitt på dagen (kan ej tiden utantill) och kalas på kvällen.
Torsdag: Vara på trafikskolan 08.50 för att sedan åka till piteå och göra halken. Hemma någon gång innan middagen.
Fredag: Inget planerat på dagen. Gå på festivalen på kvällen.
Lördag: Sova :P Sedan vet jag inte.
Söndag: Oplanerad.



Edit: Börjar bli mer och mer osäker nu på om jag kommer klara teorin. Har nämligen testat köra testprov på ett annat program (som skulle vara likt vägverkets) nu än det gamla jag hade, oj oj säger jag bara! Fick typ chansa på hälften. Har kört det 4 gånger och fått underkänt alla gångerna. Där försvann hoppet!

Natalie

Lycka till med teoriprov och det där! :)

2008-06-23 @ 21:21:07
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback