Twitter

Frågor - Bloggen/bloggar

Varför började du blogga?
- Om jag minns rätt så var det för att jag tyckte det skulle vara kul att läsa i framtiden :) Det är ungefär som att läsa en gammal dagbok, fast i digitalt format då :) Jag började alltså blogga för min egen skull, så i början hade jag ingen tanke på att jag ville ha några läsare.

Hur är en bra blogg, tycker du?
- En bra blogg är personlig. Bloggaren kör sitt eget race istället för att sträva efter att efterlikna någon annan. Den får gärna innehålla egna åsikter och mycket bilder (gärna bilder som bloggaren själv tagit för att det ska bli mer personligt). En fin design är inte heller fel, det ger ett bra första intryck som kanske får en att stanna och vilja läsa mer :) Det finns massor av mer saker jag skulle kunna tillägga men det här får räcka :) 

Sammanfattningsvis: Personlig, egna åsikter, mycket bilder samt någon fin design som ett litet plus i kanten :)

Vilka slags bloggar läser du (Foto, illustrationer, mode, personligt...)?
- Det är en salig blandning. Majoriteten är foto -och modebloggar som även kan klassas som lite personliga :)

Finns det inlägg i din blogg som du ångrat att du publicerat?

- Inte vad jag kan komma på för tillfället. Isåfall att det skulle vara onödiga inlägg som det ofta hänt att jag skrivit bara för att jag inte haft något annat att skriva om för stunden:P Men jag gissar att jag inte är ensam om det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback