Twitter

Fredag

Hej!

Tog mig en sovmorgon idag, det är jag värd :) Planerna för idag är att hitta kläder jag kan ha ikväll och locka håret som tar lite tid. Det är och kommer vara lite kyligt så jag vet inte om jag vågar köra på leggings och ballerinaskor. Men om jag ska ha vanliga skor måste jag ha jeans, och mina vanliga skor kallar jag mer höstskor, de är inte så rena heller:S Hur ska jag göra:/? Finns det något knep så man kan ha ballerina utan att det blir för kallt? För er som inte vet vad jag pratar om ska jag på en festival ikväll :)

Ska snart in i duschen och göra mitt fortfarande lockiga hår platt igen :(


emma

om du ska på festival blir det nog lite varmare. kör på leggings och ballerina tycket jag ;)

2008-06-27 @ 14:54:58
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback