Twitter

25:e juni, en speciell dag.

Har varit uppe ett tag nu och jag måste säga att det känns som en helt vanlig dag. Mulet väder är det också för den delen. Igår var jag ju så spänd att jag knappt kunde koncentera mig och idag känner jag ingenting? Skumt.

Det kanske förändras ikväll då gästerna kommer.

Har förresten fått en första present såhär på morgonkvisten, ett bäddset med typ trädstammar på från IKEA:P Sedan är den en massa vita kryss på det också och det ser ut som en text men det går knappt att läsa (fast än så länge har jag bara sett på miniatyrbilden så det kanske inte är så konstigt).

Jag är myndig nu. Det är faktiskt kul men skrämmande på samma sätt :o




Bilden är från i fredags när vi skulle plocka blommor på vägen till stugan. Men jag plockade inte, jag fotade;)

Nene

Svar: ja, jag fick lite ryck igår, haha.. Nja, inte var det så svårt :P

2008-06-25 @ 12:36:38
URL: http://nnene.blogg.se/
sara

grattis!! :D och jättefin bild :)

2008-06-25 @ 15:08:35
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback