Twitter

Onsdag

Godmorgon!

Jag kan berätta att jag tog mig faktsikt ut i morse, fast 40 minuter senare än planerat:P Först när jag vaknade av väckaren stängde jag av den och tänkte "Orka!" , men sen ringde den igen och efter det lång jag länge och funderade på om jag skulle ut eller inte. Det var verkligen inte lockande men tillslut, efter sisådär 25 minuter bestämde jag mig för att endå gå ut. Tog även med mig min Ipod som tyvärr inte funkade när jag var ute och skulle slå på den vilket kändes lite surt :S Men jag tog mig ut i alla fall och det ska jag vara stolt över:)

Efter jag hade kommit hem och ätit frukost tänkte jag skriva ett inlägg, men jag blev så trött att jag gick och la mig istället. Är fortfarande väldigt trött och skulle gärna lägga mig igen, men det är nog ingen bra idé:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback