Twitter

Torsdag

Hej!

Det känns att jag har varit i farten idag, min rygg värker. Åkte in till stan strax före ett för att gå på en dubbel körlektion. Sedan blev det många timmar på stan. Fastnade på en skoaffär i säkert närmare 2 timmar (kändes det som i alla fall). Beslutsångestvarning!
 
Det är nämligen så att stortån på min vänstra fot är större än den högra vilket gör det lite svårt när man ska välja skor, färmst ballerinaskor som inte sitter lika bra på foten som en vanlig sko. Lyckligtvis hade dessa en restår som gick över foten men det glappade mycket för högerfoten på 39:an och på 38:an tog det mycket i stortån på vänster fot. Materialet på skon var av tunt skinn så det skulle visserligen töja ut sig, men eftersom det var så tunt är det ju en risk att det kan gå hål där stortån är. Var först inne på att ta 38 trots att den var för liten men då jag provade en annan 39:a som inte var lika glapp ändrade jag mig. Blev visst för invecklat och ointresannt det där:P Köpte alltså ett par ballerinaskor.

Köpte även ett nagellack (observera att jag aldrig köper sådant i vanliga fall) och en kort känning/topp.

Fotar sakerna sen! Nu ska jag och handla med en kompis till imorgon! Tjing!

emma

Låter som en bra dag, trotts det lilla sko problemet ^^

hoppas du får en jätte mysig midsommar! :)

2008-06-19 @ 19:56:10
URL: http://emmadowntown.blogg.se/
Gabi

Hejsan! Du skrev "Åh, tack så mycket" i min blogg, häromdagen. Jag bara undrar vad du tackade för? För jag har aldrig varit inne på din blogg och ja...jag undrar.

2008-06-19 @ 21:17:05
URL: http://gabbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback