Twitter

Torsdag

Tusan vad jobbigt det var att gå upp i morse, hade sovit dåligt också så jag vara inte speciellt utvilad. För er som inte vet det skulle jag på halken. Vid 9-tiden började vi åka mot piteå där vi skulle vara, jag valde att köra första biten för att få det bort gjort på en gång. Väl framme fick vi först testa krocka i 7km/h, sitta i en bil som roterar ett varv runt och även försöka ta oss ur bilen när den var uppochnedvänd, obehagligt var det:/ Sedan blev det en kort genomgång av vad vi skulle göra på halkbanan. Sedan åkte vi med i en bil där körläraren vi hade med oss berättade om de olika övningarna samtidigt som han körde de två banorna. Sedan började det roliga:D

Jag satt ensam i en bil medan de andra 2 delade på en bil (vi var 3 tjejer). Körläraren befann sig uppe i ett torn och instruerade oss genom walkie-talkie. Det enda jobbiga var att han inte kunde höra oss så först påpekade han att jag smygkörde men det var för att jag inte fick in växeln, sedan flera gånger att jag inte släppte upp bromsen och tryckte in kopplingen fastän jag gjorde det, blev lite irriterande^^ Men oj så kul det var! :D Halt och slaskigt med olja^^ Vi hade också rast emellan och sedan bytte vi bana och fick köra andra bilar.

Fortsättning kommer snart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback