Twitter

Hoppsan

Nu hände det igen. Vaknade vid halv ett och datorn stod på. Jag hade visst somnat igårkväll (måndag), ofrivilligt. Jag som hade tänkt hinna plugga mer (hann inte plugga så mycket, bara lite på eftermiddagen och kvällen) och duscha:S Aja, får försöka ta igen det senare idag.

Övningskörningen gick bra igår :) Jag skulle köra till olika platser självständigt utan hjälp och det var först när jag hade parkerat vid varje mål han tog upp saker han hade lagt märke till, både bra och dåliga saker. Fick även köra slalom mellan koner^^ Haha, fick kanske inte världens bästa tid... men det kvittar:P

Efterråt gick jag ett tag på stan. Hittade först inget torts att de hade rea på många affärer, blandannat gina tricot där jag alltid brukar hitta något. Men sedan när jag gick in på H&M för att bara stanna där en snabbis tills dess att bussen gick, då hände något minsann. Fick syn på världens sötaste volangklänning i ett mörkgrönt/turkosaktigt, rosa och lila blommönster. Den råkade dessutom vara i min storlek, då var jag lyckligt lottad kan jag säga:D Ska troligtvis ha den på onsdag:) Sedan hittade jag också en grårutig kjol men hängslen. Har länge velat ha en sådan (fast helfärgad) men eftersom den här var i samma modell kunde jag inte låta bli. Den var fin som rutig :) Fast däremot vet jag inte riktigt om jag passar i en sådan kjol, jag får visa med bilder någon gång under veckan!

Efter det fortsatte jag mot gina där jag tidigare inte hittat något. Här köpte jag en tunika/kläning i samma modell som de småblommiga jag har fast med ett annat mönster och färg (dock inte säker på om jag ska behålla den) och ett par leggings (alltid bra att ha). Det var inget på rea men det gör inget, jag tycker jag köper onödiga saker annars bara för att det blir så billigt. Men är det verkligen så värt igentligen när man sett plagget flera gånger förut och varje gång ignorerat det? Dessutom har gina väldigt billiga kläder även fast det inte är på rea. Minuset är dock kvalitén. Men vad kan man förvänta sig?

Undra varför det blir såhär. När jag väl hittar något hittar jag lätt flera saker efterråt. Undra om det är någon spärr som släpper och shoppinglusten ökar när man väl börjar hitta plagg? Det verkar som det är så för mig i alla fall. Innan jag hittade den där klänningen hade jag knappt provat något ens, kände ingen lust alls.

Någon som känner igen sig?


Blev lite långt där. Hoppas i orkade läsa igenom inlägget:)
Nu ska jag sova, tjing!


Edit:
Såg nu att jag tydligen hade 37 besökare igår trots att jag var helt inaktiv. De senaste dagarna har jag annars haft runt 20-25 besökare per dag. Skumt men roligt:) Glöm inte att kommentera! ;)

Tobias

svar: du finner den i Öregrund ;D

2008-06-24 @ 10:10:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Precis! Det är det jag menar... De som frågar mig är så grymt rädda för att göra fel, istället för att försöka rätta till det... det är ju ändå när man håller på och försöker på att få rätsida på det man sabbat som man blir bra ;)

2008-06-24 @ 11:26:36
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback