Twitter

Vilka idéer jag får!

Som vanligt blev jag kvar ett tag vid datorn fastän jag skrev att jag skulle sova, snart blir väl det där en tradition som kommer återvända varje dag^^ Lika bra att jag aldrig skriver godnatt:P Nej men nu till det jag tänkte skriva.

Tidigare ikväll ringde jag min kompis för att höra när vi skulle ut och springa nästa gång (jag ska följa henne ut och springa 3 gånger i veckan hela sommaren). Hon kunde inte imorgon för att hon skulle börja jobba på morgonen och på torsdag minns jag inte vad som var hindret. Istället hörde hon med mig om vi skulle kunna springa på kvällen istället och jag sa att vi kanske kunde prata mer om det imorgon då man kanske vet bättre vilken dag som passar.

Men nu fick jag helt plötsligt den brillianta idén att fara ut och springa själv tidigt idag. Observera att jag är ingen morgonmänniska, är lat och saknar motivation. Men varför inte överraska sig själv lite? Göra något man aldrig skulle tänka tanken att göra i vanliga fall?

Vi får se hur det blir med den idén. Förmodligen kommer jag somna om direkt väckarklockan ringer som vanligt. Men det skulle vara grymt kul om jag verkligen gjorde det ^^

Vad tror ni? Kommer jag bege mig ut att springa vid 8 idag eller kommer jag strunta i det och somna om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback