Twitter

Dagens bild

Jag minns att jag började med dagens bild för någon månad sedan, men sedan glömde jag helt bort det. Men nu ska jag försöka lägga ut en dagens bild så ofta jag kan. I vanliga fall brukar dagens bild ofta vara en bild på en kändis eller något liknande som man tagit från internet. Men mina bilder kommer däremot vara fotograferade av mig själv och det är väl det som är största skillnaden. De behöver däremot inte vara fotade samma dag som jag lägger ut dem, utan jag lägger ut någon av de bilder jag har :)

Dagens bild är en bild på mig i tre versioner som jag fotade för några veckor sedan. Den har också genomgått en behandling i photoshop som ni ser, jag ville att det skulle se ut som en gammal blyertsteckning. Tycker jag lyckades ganska bra med det :) Dumt nog sparade jag aldrig originalbilden då den var "otecknad", annars hade jag kunnat visa den med.

image188


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback