Twitter

Gårdagen och dagen

Hej!
Sitter här nu och äter ur min påse ahlgrens bilar, kunde bara inte motstå frestelsen. Den har legat här nu enda sedan jag kom hem från Stockholm och jag hade tänkt spara den till imorgon. Nu är det försent.

Hann inte blogga igår då det var så mycket annat. Först var det ju praktiken som räckte till klockan fyra. Sedan for jag, Mamma, min "låtsaspappa", moster och ena kusin ut och åt. Igentligen var det tänkt att vi skulle bjuda ut min "halvmorfar" för att han fyllde år, men han kände sig inte pigg för det. Jag åt fläskfilé med pommes och bearnaisesås medan alla andra åt pizza, var lite less på pizza då jag åt det 2 gånger förra veckan. Efter maten åkte vi vidare till Open Jam. Jag visste först inte vad det var men nu vet jag. Vem/vilka som helst får uppträda och det kan vara allt ifrån att någon läser en dikt, en dans eller skådespel. Nu var det semifinal och många nummer var sjukt bra, men man fick tänka i olika perspektiv eftersom alla var så olika, inget var likt det andra.
När jag kom hem satt jag mig vid datorn för att läsa lite bloggar, men kom efter en stund på att jag skulle ju koka ris och sås till lunchen jag skulle ha med mig idag, sedan hade jag oduschat också! Det var bara snabbt in i duschen på en gång.

Det där var en liten sammanfattning av gårdagen. Idag har det däremot inte hänt så mycket. På praktiken har jag mest packat upp kläder och galgat, fixat lite på väggarna när kläderna hänger osv. Har också klätt en till docka (klädde en docka igår också), rätt så kul fast det fanns inte så mycket kläder att välja bland:/ Imorgon är det sista praktikdagen för mig. Veckan går fort, trots att vissa dagar känts oändliga.

Nu ska jag kolla på en beställning jag ska göra snart, beställer sällan från internet. Men ibland kan alltid vara kul:)Sedan blir det väl att läsa lite bloggar osv. innan maten :)

Ha en trevlig kväll!

Tobias

svar: men engelska är så svårt =(

2008-03-13 @ 21:01:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

svar: nice, jadu det var en argumentiv uppsats tror jag (A)

2008-03-13 @ 21:50:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Karin

mycket bra kommentar angående midjebyxorna:)

2008-03-13 @ 22:08:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Miriam

Gud vilken underbart fin bloggdesign! Jag blir helt galen! Alla har så fin bloggdesign. Hur fasiken bär ni er åt? Jag älskade färgerna, och .. åh! Bara helt udnerbar! Var bara tvungen att säga det! :)

2008-03-13 @ 23:56:53
URL: http://ifthingswereperfect.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback