Twitter

Godmorgon


image182

Det blev inget fler inlägg igår innan jag skulle sova eftersom blogg.se inte funkade som det skulle, jag kunde varken posta inlägget eller lägga in en bild. Det gick inte ens att kommentera ett inlägg och allt blev bara "sidan kan inte visas" hur störande är inte det på en skala?

Det snöar ute nu, trevligt värre! När kommer våren igentligen? Idag ska jag försöka ta mig an städningen av rummet som aldrig blivit av, sedan får vi se om jag pluggar lite matte för det behöver jag verkligen. Tänkte också gå till Rusta Och ÖoB för att se om jag hittar rekvisita som jag kan ha när jag ska fota bilder med påsktema någon gång i veckan :)

Vad har ni för planer för dagen?


annika

härlig blogg :P vädret är som många säger väldigt lustigt, tror nog att gud vill jävlas lite med oss först, hah :)

2008-03-23 @ 12:34:53
URL: http://aanniika.blogg.se
Tobias

svar: självklart =D

2008-03-23 @ 12:38:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback