Twitter

Onsdag

Hoppsan säger jag bara. Vaknade av ett min låtsaspappa öppnade dörren till mitt rum och sa "Är du vaken än?" herregud! Jag tänkte "Shit, har jag sovit till typ halv fem?" eftersom han börjar 7 på morgonen och slutar 4. Men som tur var trodde jag fel, klockan var halv 12. Visst, igentligen hade jag tänkt gå upp vid 9 tiden men det kunde ju ha varit värre. Men jag blir endå alltid lite arg på mig själv då jag vaknar vid 12 för att det känns som att man sovit bort halva dagen.

Hade tänkt åka ner till stan idag för att se om det kommit in något nytt. Känner att jag börjar få det där shoppingsuget igen. Inte så bra kanske men samtidigt är jag ingen slösare utan jag har mina gränser. Oftast blir det ju impulsköp, men det tror jag inte jag är ensam om :)

Aja, vi får se hur det blir med stan. Annars ska jag städa klart rummet och kanske bestämma mig för en systemkamera! Hoppas jag gör det, för nu vill jag fota!

Vad ska ni göra idag?

S a r a

CANON EOS 400D! ;D

2008-03-26 @ 13:11:28
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback