Twitter

Solig dag :)

Man kan säga att jag hade lite tur som hann köpa kycklingar idag:) Rusta stängde klockan 4 vilket jag inte var medveten om förrän jag kom dit och det var bara några minuter kvar innan stängning. Chansade och köpte ett sex-pack med små kyklingar att ha till fotograferingen. Efter det fortsatte jag till ÖB där jag däremot inte hittade något alls. Gick sedan vidare till ICA Maxi och köpte massor av godis och fågelmat. Det jobbiga är att det mesta av godiset ska användas till fotograferingen så jag kan inte precis sitta och trycka i mig hur mycket som helst:P Sedan köpte jag också godisar jag inte brukar köpa i vanliga fall för att det inte skulle se så tråkigt ut, vill ju att det ska vara ganska blandat :)

Fotograferingen blir troligtvis av imorgon! Kollade på SMHI och vädret såg väldigt lovande ut :) Däremot på Onsdag och Torsdag verkar det bli mulet :/

Bilden togs idag då jag var påväg mot Rusta :)

image187

Tobias

svar: nice nice, precis samma här =P

2008-03-24 @ 20:11:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback