Twitter

Stockholm imorgon!

Godmorgon!

Skrev inget igår för att jag kände att jag inte hade något att skriva om då. Var jättesnuvig och fick snyta mig nästan hela tiden så att det började svida :( Tycker nästan att snuvan är jobbigast då man är förkyld :/ Idag kände jag mig faktist näst intill frisk när jag vaknade vilket gjorde mig otroligt glad, fast det var väl inte riktigt så bra som jag trodde. Jag har fått sån där hosta som river i halsen nu, men som tur är så retar det inte så intensivt i halsen att jag måste hosta hela tiden. Känns lite slemmigt i halsen också.


Hursomhellst. Idag har jag väldigt mycket att göra, kunde knappt somna igår då jag kände en sån ångest över att jag knappt hade gjort något vettigt på dagen och därför skjutit upp allt till idag. För er som inte visste det så åker jag ner till Stockholm imorgon och är där till på Lördagkväll då jag tar tåget hem igen. Igentligen ville jag flyga men jag och min kompis Elin som ska dit var ute för sent så vi bokade tåg istället. Tur att vi åker över natten iallafall, då kan man säkert sova bort största delen av resan. Fast jag har aldrig åkt tåg förr så jag vet ju inte om jag kommer kunna sova.

Men det blir nog inte något blogguppehåll under tiden vi är där. Vi kommer att bo i en lägenhet där det nu finns en bärbar dator :) Var där förra sommarn men då var inte datorn där. Både jag och Elin kommer alltså att blogga därifrån, kanske inte varje dag men så ofta vi hinner, vi ska även ta med USB sladdarna till kamerorna så man kan lägga in lite bilder direkt :)




MATILDA

svar: hihi ja visst är det! jätte kul att hon valde mig :) allt bra?

2008-03-05 @ 13:50:58
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback