Twitter

Uppdatering från Stockholm

Hej!

Det var ju tänkt att vi skulle blogga från lägenheten men internet funkar inte:S Men förhoppningsvis så kanske vi kan fixa det ikväll, annars kommer jag inte kunna blogga förrän på Söndag då jag är hemma igen.

Sitter nu på pressbyrån, bara ca en kvart kvar av min och Elins timma så jag ska nog bara skriva det här inlägget och sedan ta tunnelbanan till Hötorget. Jag vet inte om Elin nämnde det men vi ska se på bio i eftermiddag :) Dock så visste vi inte vad biografen hette så jag åkte tunnelbana dit bara för att se vad den hette medan Elin satt kvar har och bloggade:P Det är rätt så smidigt med tunnelbanan, den går ju hela tiden så man får typ max vänta i 2 min^^ Tänk om vi hade haft det i lilla Skellefteå :P Men det är för dyrt :/

Resan hit gick bra fast det var ju lite långtråkigt att sitta i en bil nästan en hel dag-.- Men men, det var det värt, skulle gärna vilja stanna har 2 veckor till eller så :) Dagen efter jag har kommit hem ska jag på praktik på ICA Maxi, inte så peppad en det är bättre än skolan iaf.

Har inte hittat något speciellt än på stan men jag har lagt av två koftor på Gina, ska bara bestämma mig för vilken av dem jag ska ha (det är likadana koftor fast i olika färg och storlek). Idag ska vi blandannat gå till Monki och Skopunkten som jag sökte efter igår, men nu när vi sökt på hitta.se vet vi ungefär var de ligger :)

Nu får jag bara hoppas på att vi kan fixa internet ikväll så att vi kan lägga in bilder och så, kvällarna blir faktiskt ganska långtråkiga utan internet.

Ha en bra dag!
Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback