Twitter

Fredag kväll

Råkade visst somna tidigare idag och vaknade inte förrän vid middagstid, känns lite surt, men samtidigt var jag väldigt trött. Efter middagen skjutsade jag min halvpappa till ett ställe och sedan for jag och mamma och hälsade på mormor och hennes sambo i stugan. Tog även med mig kameran så det blev en hel del bilder, batteriet tog även slut just innan vi skulle fara så nu har jag att det på laddning.

Bilder kommer! Men om det blir senare ikväll tvivlar jag på, möjligtvis någon som redan finns på datorn :) Bild på busen jag köpte kommer imorgon, hann inte ta kort på den idag.

Hoppas ni har haft en trevlig fredag!
Nu ska jag läsa lite uppdateringar:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback