Twitter

Tidig morgon

Hej!
Kom hem för typ 40 minuter sedan och klockan är bara runt halv 3! Det är typ den här tiden jag brukar komma mig ut i vanligafall:P


Gick upp samma tid idag som jag brukar när jag ska till skolan, halv sju. Skulle nämligen på min allra första körlektion på trafikskolan 08.20 i morse. Det gick faktiskt rätt så bra men jag har mycket att öva på. Det är så mycket att komma ihåg hela tiden som att kolla i speglarna, växla och bromsa samtidigt innan sväng osv. och allt ska göras i en speciell ordningsföljd. Jag har övningskört lite då och då, men oftast har det blivit korta turer och då har jag inte tränat så mycket på det där.

Efter den dubbla körlektionen gick vi för att kolla på cyklar. Bestämde mig för en cykel men skulle fundera över lunchen vad jag ville ha för färg. Till lunch åt jag en räkmacka, min favvo :D Sedan kollade jag lite på skor innan vi gick tillbaka till cykelaffären. Färgerna som fanns på cyklarna var koppar/gulbiege, svart och röd. Det blev tillslut den röda trots beslutsågesten. Efter köpet gick jag en stund på stan men hittade inget kul. Därefter tog jag min nya cykel hem, det märks att jag inte är van att cykla nuförtiden, hade dessutom ont i huvudet vilket inte var så kul:/

elli

ska precis dra till stallet! men loggar in när jag kommer hem :)

2008-05-02 @ 15:27:48
URL: http://ellinorak.blogg.se
linnea

en fråga bara, din header "anpassar" sig, men det gör inte min som du kanske ser, hur har du gjort så att den passar in? :P

2008-05-02 @ 22:09:17
URL: http://halldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback