Twitter

Torsdag

Gud vilken jobbig dag det har varit! Kan först och främst säga att jag inte fick speciellt mycket sömn inatt. Satt med fotopärmen i högsta hugg sent på kvällen, datorn var fuktansvärt seg eftersom jag hade öppet InDesign och Photoshop samtidigt. Inte bra då jag hade mattenationella idag, i 4 timmar! Dessutom var det inga lätta uppgifter heller, fick hoppa över flera av dem. Efter provet var jag och Sara vrålhungriga, inte så konstigt med tanke på att provet varade till klockan 20 i 1. Som tur var var det god mat idag, tacos:) 

Strax efter 2 började fotolektionen och jag hade tänkt skriva ut pärmen. Dock så hade jag inte gått igenom texterna och teckensitten jag hade använt hade ersatts eftersom de inte fanns på skolan. Hann i princip klart men valde endå att vänta med att skriva ut då jag bara var halvklar med utvärderingen på sista sidan. Det var många andra som inte heller var klara och jag ska maila henne då jag är klar så hon kan skiva ut min pärm. Redovisning nästa!

Hoppas ni har haft en mer lättsam dag än jag :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback