Twitter

Frågor och svar.

Vad fick dig att börja fota?
- Från allra första början? I så fall var det att jag ville ta bilder vid olika tillfällen för att spara som minne. Jag är inte säker men tror det var så :P

Vilket photoshop använder du? och hur länge har du fotat?
- Photoshop CS3. Om man räknar hur länge jag har fotat digitalt är det i ca 4 år.

Vad får du all inspiration ifrån? Och vad tycker du mest om att fota? :)
- Blir inspirerad av allt möjligt. Det kan vara allt från bilder på internet till saker som händer i vardagen. Har dock inget bra exempel :P Det är roligast att fota människor, men annars ligger djur och natur också varmt om hjärtat :)

Vilken var första bilden du tog med din systemkamera ? :D
- Den första bilden blev raderad samma dag :P Denna bild är dock den första jag tagit av de jag sparat:


Vilket foto som du tagit är du mest stolt över ? :)
- Eftersom jag får beslutsånget blir det lite svårt. Det skulle kunna vara denna (men snart kommer jag säkert ångra mig):


Hur skulle du beskriva din stil?
- Det var en klurig fråga. Menar du när det gäller foto?

Hur får man en sådan där stor header? :)
- Jag tycker du ska besöka designadinblogg :) Där får du svar på de flesta designfrågorna. 

Hur många besökare har du ungefär i genomsnitt varje dag?
- Just nu ligger väl snittet på runt 100, men de var inte länge sedan det låg på runt 60. Sjukt kul att det går uppåt!

Kan inte du videoblogga lite? Jag tycker riktigt mycket om din blogg ska du veta. Den är suverän!
- Klart! Nu är det bara frågan om tid och vad man ska videoblogga om. Något förslag? :) Vad kul! Tusen tack! :D

Vad heter du i mellannamn?
- Det håller jag för mig själv :P

Är du religös?
- Nej.

Gillar du redbull?
- Har aldrig smakat ;P Men om jag får gissa tror jag inte det.

Hur kommer du att fira julen?
- På traditionellt vis här hemma med familjen och delar av släkten :)

Har du några syskon? Hur många isf? :)
- Jag har en storasyster och två halvsystrar. Dock så bor ingen av dem hemma. Här nedan är en video jag la ut i somras som består av bilder på jag och syrran :)

Oiture

SNygg video! :)

2008-11-29 @ 18:29:11
URL: http://oiture.blogg.se/
emilia

vad heter låten :) :)

2008-12-05 @ 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback