Twitter

Stockholm :D

Efter en väldigt lång bilresa var vi framme i Sockholm vid 19.00 igår. Sedan dess har jag inte hunnit göra så mycket. Satt lite vid datorn igårkväll och packade upp min packning. Idag var det tänkt att vi skulle åka till IKEA men bussen som skulle ta oss dit gick inte idag. Det slutade med att jag gick på stan resten av dagen medan mormor och hennes sambo åkte till något museeum. För mig som älskar att gå på stan är det här himmelriket jämfört med lilla Skellefteå:P Det är så sjukt stort utbud i alla affärer att man tillslut glömmer bort vad man skulle kolla efter.

Känner mig redan som hemma här i Stockholm. Bor som sagt inte på hotell utan i en liten mysig etta :) Har till och med min lilla datorhörna här (se bild) ;)

Nu ska jag skriva lite texter till den nya designen som tyvärr är lite försenad:/ Men den kommer så snart den är klar!
Bilder från idag kommer senare :)



Bilden är fotad med min kompis kompaktkamera jag fått låna. Tack Elin! :) Eftersom jag inte släpar med mig systemen när jag ska shoppa får hennes kompakta följa med istället :) 

Fabian

Skoj! Du lär ju passa på att ta nån fotopromenad på stan nån dag! :) Ska bli kul att se bilder sen.

2008-10-26 @ 21:34:54
URL: http://photobyfabbe.blogg.se/
Tove

snygg designen blev :D

2008-10-27 @ 00:15:18
URL: http://tosss.blogg.se/
Perra

STHLM (L)

2008-10-28 @ 20:54:46
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback