Twitter

Då var man brunett.

Nu är mitt hår klippt och tonat. Tycker dock att det blev en för varm färg. Den är lite kopparaktig och ibland ser det nästan ut som en är lite rött. Men hon sa att om jag inte blev nöjd kunde jag komma tillbaka så skulle hon fixa till det. Hon fick tona två gånger för att första gången blev det mycket mycket ljusare än vad vi trodde det skulle bli. Det blev ju betydligt bättre när det tonades andra gången, men jag tror ändå jag ska gå tillbaka och höra om hon kan tona det lite kallare. Det är ju viktigt att man själv trivs i det.

Ska ta en bild snart så ni får se hur det ser ut!



Edit: Alltså seriöst. Tog nyss bilder utomhus och färgen ser inte klok ut. Här inne ser den okej ut men så fort jag är i dagsljus avskyr jag den. Vet inte ens om jag vill visa den...

S a r a

Nämen, välkommen till brunettklubben :D

2008-09-02 @ 19:30:33
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Sabbaa

Jag fattar hur du menar "/

Jag vill färga håret lite brunare, med typ 0 rött i. Men det lär jag väl inte lyckas med...

2008-09-02 @ 19:47:21
URL: http://sabbaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback