Twitter

Underbara lördag!

Vilken dag! Vi kom oss iväg vid ett och var inte hemma igen förrän vid fem. Tiden gick sjukt fort! Kan väl inte direkt påpeka att det var världens bästa fotar-väder (stora ljuskontraster= delar av bilden blir över/underexponerad hur man än gör) men det gick bättre och bättre allt eftersom tiden gick. Elin var jätteduktig och tålmodig! :) Nu håller jag bara tummarna att bilderna ser lika bra ut i datorn som de gjorde på kameradisplayen, tror jag fick en hel del bra! :D

Elin och jag åt tacos för en liten stund sedan och nu for hon hem för att hämta sovgrejer (vi bestämde vid middagen att hon skulle sova här så kunde vi börja med pluggningen direkt imorgon).

Vi blev erbjudna att se film hos en kompis ikväll, men detta bojkottar jag eftersom jag inte har tålamod nog att kunna vänta med redigeringen, ska bli så kul! Så nu far alltså Elin iväg till den andra kompisen för att se film. Kanske beger mig dit lite senare :)

Vänta er en bildbomb inom kort! ;D


Linnea

ååh ja bildbomb :)

2008-09-20 @ 22:43:53
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
l i s a

Låter kul! :)

2008-09-20 @ 23:00:35
URL: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback