Twitter

Kvällsplaner.

Tjolahopp! Det var egentligen tänkt att jag skulle vara med Moa ikväll, men det blev inte av eftersom hon kände sig hängig och trött:( Men vi får ta det till veckan istället! Istället har jag varit ute och tagit lite egopics i min nya tröja som jag trivs så bra i! Bilder kommer antingen senare ikväll eller imorgon:)

Jag är fortfarande sugen på att hitta på något kul. Det är så typiskt att alla har andra planer när man för en gångs skull har någon egen idé:P Vi får se om jag orkar åka till någon eller om jag stannar hemma och bara tar det lugnt.

Vad gör ni ikväll?

Micke i Ske-å

Jag åt en massa snask då det är Lördag, har varit ute på stan en vända men tyckte de var så snåla med hur mycket pommes man skulle få till sitt skrovmål så drog till Krysset till sist :D

2009-04-25 @ 23:38:35
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback