Twitter

Sorgligt Sara...

Gud så trist det känns att jag inte bloggat sedan i fredags, trots att jag har påsklov. Tyvärr så blir mitt lov långt ifrån så bra som jag tänkt mig. Det började jättebra där på torsdagen, men efter det har jag mått dåligt till och från. Rent psykiskt alltså. Igår vände det däremot och jag får hoppas att det håller i sig.

Idag ska jag äntligen beställa mig en plattång, trots att jag har platt hår. Mitt hår böjer sig alltid  (speciellt längst fram vid ansiktet) och nu slipper jag låna andras plattänger för en gångs skull:P Förutom det ska jag vara tråkig och skriva på mitt tal jag ska hålla på svenskan nästa fredag. Det här lovet blir lite av ett plugg-lov. Manusskrivandet började igår och kommer kräva mycket tid, sedan har jag ett stort prov i naturkunskap veckan efter jag hållt talet.

Att man aldrig kan känna sig helt fri från skolan. Men å andra sidan är det inte långt kvar nu, studenten nästa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback