Twitter

Stress, stress och åter stress.

Hoppas verkligen att ni inte har lika mycket skolarbete som jag, det är rent ut sagt ett h-vete. Det enda jag tänker på om dagarna är allt som måste göras och får knappt någon tid att bara släppa alla måsten och ta det lugnt. Det här har pågått i snart en månad och snart orkar jag inte mer. Jag vet att det är trist med en stillastående blogg men vad gör man?

Nu till en lite roligare sak (för mig i alla fall). Jag fick utmärkelsen nedan av Vexy igår, tusen tack! :D



Regler:
1. Ladda upp awarden i er blogg.

2. Länka till den som du fick den av.

3. Länka till 5 personer som du vill ge denna award till.

4. Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras bloggar.



Helt plötsligt blev det så svårt att välja att jag struntar i det den här gången. Istället vill jag ge en stor kram till er läsare, ni är underbara!

Micke i Skeå

Hörru Sara, ditt välmående är klart viktigare än din blogg. Se det som att du kommer igång med den ordentligt igen när du har tid, inte att det är ett måste :)

2009-03-13 @ 14:09:47
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback