Twitter

En dröm.

Drömde riktigt skumma drömmar inatt. En av dem handlade om att jag blev bjuden till att gästa "Vakna med The Voice" tillsammans med 2 andra bloggare. Mitt i natten, samma dag som jag skulle vara med fixade jag flyg till Stockholm och lyckades ta mig till studion i tid. Kände mig dock lite felplacerad och undrade varför just jag var en av de "utvalda" då de andra gästerna var Kissie och någon tjej som hade lyckats få sin blogg  "stor" på en månad. Mitt under sändningen fick jag svaret. Tydligen så hade Emelie Ohlsson tipsat dem om mig, och jag fick även höra en inspelad motivering från henne. Minns dock inte vad hon sa.

Efter mitt medverkande var jag jättelycklig och började skriva på ett tack-inlägg till Emelie. Mitt i skrivandet började jag dock tveka om det jag varit med om verkligen var på riktigt. Hade verkligen lilla jag varit med i "Vakna med The Voice" tillsammans med 2 stora bloggerskor? Det lät så orealistiskt. Sökte på programmet och kom direkt till youtube där flera klipp från programmet jag var med i var upplagda. Det var ingen dröm... tills dess att jag vaknade på riktigt.

Någon av er som drömt något där andra bloggare varit inblandade?


L i n n e a s b l o g g ♥

Hahaha lite.. skumma drömmar. nej det har jag inte, tur de kanske haha =)

2009-11-17 @ 14:58:01
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Sessan

Rolig dröm, speciellt när man minns dem.

Ja förra året drömde jag någon om en bloggare men minns inte vad hon heter.

2009-11-17 @ 15:00:37
URL: http://victoria87.blogg.se/
Jossie

Haha, jag har :P

2009-11-17 @ 16:57:49
URL: http://youaresofine.blogg.se/
Ulrika

Hejsan Sara:) Vet inte om du vet vem jag är men jag jobbar tillsammans med din moster och hon gav mig din bloggadress och sa att det var ok att jag kollade in den och skrev till dig. Jag skrev till vad jag trodde var din hotmail som jag hittade här på din bloggsida, men din moster sa att du inte hade fått något mail från mig så därför skriver jag här i stället. Tycker att du har en jätte fin och trevlig blogg. Du är verkligen proffsig med korten och allt helt enkelt. Hoppas du mår bra. Mvh Ulrika

2009-11-18 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback