Twitter

Halloween.

Hade en riktigt kul kväll igår! Skulle vara med en kompis och under dagen velade vi mellan om vi skulle ha hemmakväll med skräckfilm eller om vi skulle ut och dansa. Vi bestämde oss för det förstnämnda, men 30 min innan vi skulle åka och hyra film började jag tveka på vårat val, så jag skickade ett sms som löd "Haha, blev typ lite pepp på station ändå:P". Svaret blev "Jag tar med mig festkläder;)".

Hon kom hit och vi började gräva i mina garderober efter kläder. Jag ville klä ut mig (det var haloweentema såklart) men visste inte till vad. Hittade tillslut ett diadem med kattöron, så det fick bli en svart katt! Resultatet blev svarta boots, svarta nylonstrumpor, svart klänning, stort och busigt hår, kattöron, en lite extremare sminkning och målade morrhår. Har dock ingen bild på hur jag såg ut:(

Det är väl egentligen idag det är halloween "på riktigt", men jag ska bara ta det lugnt och vara hemma. Vad gör ni ikväll?

Mer uppdatering senare, mjau!


Sara

utgång och halloween-tema :].

jag ska vara emo, på order från en god vän :D

hoppas du får skoj ikväll!

2009-10-31 @ 16:48:36
URL: http://saripetersoen.blogg.se/
Sessan

Lät roligt, synd att det inte finns någon bild på hur du såg ut.

Jag & pojkvännen var hos han vänner & åt middag :)

2009-11-01 @ 12:42:52
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback