Twitter

Nytt i kamerautrustningen



Kom på att jag glömt berätta om objektivet och kameraväskan jag klickade hem i början av juli. Objektivet är som ni kanske redan sett det prisvärda Tamron AF SP 28-75/2,8 XR Di och kameraväskan heter LowePro Nowa 190 AW.

Har länge varit i behov av en nytt normalzoom-objektiv då jag inte var speciellt nöjd med kitobjektivet till min gamla kamera (Canon EOS 450D). När jag köpte fullformatskamera tidigare i sommar blev behovet ännu större eftersom jag inte hade någon normalzoom som passade till den. Kamerainköpet bidrog även till att min gamla kameraväska blev på gränsen till för liten (plus att min 450D blev väsklös den stackarn).

Hittils är jag nöjd med båda köpen och objektivet har använts flitigt de senaste veckorna :)

Frida

Vad roligt! Vill köpa ett telezoom-objektiv till min kamera, men har lite dåligt med pengar just nu.. Så :)

2010-08-03 @ 23:35:30
URL: http://fridalautin.blogg.se/
Emma (sysslingarnas)

alltid roligt med ett nytt objektiv :D

2010-08-07 @ 13:37:47
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback