Twitter

Blog Awards turnén i Umeå!



Jag och Elin anläde till Umeå strax innan klockan sju på torsdagen då eventet skulle dra igång. Tror aldrig har kastat i mig ett skrov så snabbt som då ;)

Därefter blev det en ganska lång väntan i  kö och vi förstod inte varför det gick så segt - tills vi fick syn på Blondinbella. Hon stod just utanför ingången till Bik Bok och de som ville fick bli fotade med henne. Jag var helt lugn innan men när jag ställde mig bredvid henne blev jag helt plötsligt lite skakis och kunde inte få fram ett naturligt leende tack vare det, haha! En fotograf smattrade på med kameran (undrar var de bilderna hamnar?) och Elin tog två bilder med min gamla systemkamera. På ena bilden ser jag oberedd/besvärad ut och på andra har jag ett stelt påklistrat leende. Ni ser ju vilken jag valt att visa :P

Kvällen blev riktigt lyckad! En dj spelade grym musik, det fanns montrar där man kunde bli sminkad/stylad, folk intervjuades på scenen, Magnus Weideskog upträdde live, man kunde shoppa till 25% rabatt m.m. Fick mig även en kort pratstund med Blondinbella innan hon skulle gå. Hon sa att hon skulle kika in här på bloggen men jag gissar att den chansen är rätt liten ;)

Rebecca

hahaha, sara, jaaa, det kan man undra :))

coolt ändåå, blogawards eventet närmast mig är typ i november :(

2010-08-21 @ 16:46:58
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Micke

Den där Blondinbella såg verkligen ut som en plast-bimbo, men jag känner inte henne så jag kanske inte borde skriva så mycket....

2010-08-23 @ 21:27:39
URL: http://nifida.blogg.se/
Jennifer [fotoblogg]

Jag tkr du är lik stina-lee på den där bilden ;P

2010-09-09 @ 16:41:11
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback