Twitter

En tidig fotorunda.



Hade det hyfsat trevligt igår på festivalen trots att kvällen inte riktigt blev som planerat.
Träffade även på lite gamla klasskompisar vilket var kul :) Körde hem till mammas hus vid tretiden där jag stannade ett tag innan jag cyklade hem till lägenheten. Solen hade börjat gå upp och när jag nästan var framme blev jag sugen på en fotorunda, så direkt jag kom innanför dörren hämtade jag kameraväskan och begav mig ut igen. Det var en himla härlig känsla att bara göra det spontant sådär mitt i natten (eller ja, tidigt på morgonen) utan några andra människor inom synhåll Bara naturen och jag.

Hur länge jag var i vaket tillstånd är dock bäst jag håller tyst om ;)

Micke

Jag gillar ljuset på bilden :)

2010-07-11 @ 21:25:16
URL: http://nifida.blogg.se/
Lena

Det är säkert spännane att fota på natten men inte säkert för en ensam tjej - tänk på det!

Fina bilder har du tagit!

//Lena

2010-07-14 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback