Twitter

Yeah!


Gjorde det jag skulle igår (d.v.s. tvätta och diska) och sov inte ens en oskyldig liten minut under de förbjudna timmarna;) Ikväll tänker jag inte ens nudda sängen förrän det är sovdags på riktigt.

Att jag forfarande möter sena middagar, ugglar sent in i natten och lyckas försova mig just de två senaste dagarna är en annan femma.

Det här går ju kalasbra om jag får säga det själv.

Undrar du varför jag skriver om detta av allt i hela världen? Ja, då har du förmodligen missat, alternativt ignorerat mitt förra inlägg.

G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Usch, och idag är det min tur och tvätta. BLÄ!

2010-06-07 @ 10:51:18
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback